Csere és visszaküldés
y
FONTOS! A DOBOZT NE RAGASSZA LE !
TEGYE EGY ZACSKÓBA ÉS AZT RAGASSZA LE !
CSAK EBBEN AZ ESETBEN TUDJUK ELFOGADNI !
az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki.
MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET:
A termék cseréjére sértetlen állapotban az eredeti csomagolásában kerülhet sor kérjük küldjön fényképet a termékről.. A cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet telefonon a +36/1-443-3002 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között.
- e-mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu
A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 1.500.-Ft.
A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.
MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?
FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki. Csak ebben az esetben tudjuk visszautalni a termék árát.
A sértetlen terméket a eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 30 napon belül visszaküldheti címünkre:
Mei Mei Hungary Kft. (Cipom.hu) 1101 Budapest Kőbányai út 47/B.
Ajánljuk, hogy a rendelt terméket csak otthon a lakásban próbálja.
A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, kérjük adja meg bankszámlaszámát külön papírra írva (ne a számlára), a dobozba helyezve. A számlát is mindenképpen szükséges mellékelnie!
Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük forduljon hozzánk bizalommal:
- telefonon a +36/1-443-30027 telefonszámon munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között
- vagy mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu
MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK KAPTA VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?
Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:
- a +36/1-443-3002 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
- vagy e-mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu