Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Karácsonyi Csere Akció

Nem őszinte az öröm? Nem megfelelő a szín? Esetleg a méret nem jó?

MEGOLDJUK!

Meghosszabított csere és visszaküldési időszak egészen 2020. január 31-ig!

2019.november 11. után vásárolt cipőjének számláját őrizze meg és a nem használt, sértetlen termékeket az eredeti csomagolásukban kicseréljük Önnek!

 

A csere ügyintézéséhez a következőket kell tennie:

  1. Értesítsen minket. Kérjük egyeztessen munkatársainkkal arról, hogy cserélni szeretné a terméket. Ezt megteheti:
    • telefonon a 06-30/199-2687 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között.
    • e-mailben: info@cipom.hu
    • személyesen irodánk címén és nyitvatartási időben, DE előtte kérjük mindenképp egyeztessen kollégáinkkal, hogy az új cipő már irodánkba várja Önt amikor személyesen befárad hozzánk. Ellenkező esetben is cseréljük Önnek a terméket, de ha nem jelezte számunkra előzetesen csere igényét, úgy az ügyintézési idő jóval hosszabb lesz, akár 1-1,5 órát is eltarthat mire a kívánt termék megérkezik az irodába.
    • esetleg Facebook üzenetben
  2. Küldjön fényképet: Munkatársaink kérni fogják Öntől, hogy lehetőség szerint küldjön fényképet a termékről e-mailben, vagy facebookon, mivel a cseréhez meg kell győződnünk arról, hogy a termék sértetlen állapotban van. Amennyiben személyesen fárad be hozzánk termékcserére, természetesen nem kell képet küldenie a cserélendő termékről.
  3. Mire szeretné cserélni? Kérjük telefonon, e-mailben, vagy facebookon egyeztessen kollégánkkal, hogy milyen terméket szeretne kapni a cserélendő termék helyébe. 
  4. Küldjük a futárt, vagy várjuk Önt irodánkban! Ön otthonában becsomagolja a visszaküldendő terméket és mi küldjük Önnek a futárt, aki viszi a csereterméket, és elhozza a becsomagolt cserélendő terméket. A futárnak csupán 1500.-Ft szállítási díjat kell Önnek fizetnie (készpénzben), a cserélendő termék visszahozatala nem kerül Önnek külön költségébe. Kérjük az eredeti dobozra ne ragasszon és ne írjon rá, hanem tegye bele egy tiszta zacskóba., a zacskót zárja le és a futár majd ráragasztja a címkét amivel a termék visszaszállításra kerül hozzánk. Személyes átvétel esetén természetesen semmilyen szállítási költséget nem számolunk fel, viszont kérjük egyeztessen kollégáinkkal a személyes átvétel időpontjáról, dátumáról.

Köszönjük a vásárlást!

Bízunk benne, hogy a meghosszabbított csere programunkkal sikerül hozzájárulnunk a stresszmentesebb karácsonyi hangulathoz!    smiley