Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom

Visszaküldés

Mikor küldheted vissza a terméket?

Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól és visszaküldenéd a terméket, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül tudod feladni a csomagot, amennyiben ezt jelezted vevőszolgálatunk felé az ugyfelszolgalat@cipom.hu email címen.


Hogyan csomagold be a terméket?

A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudod számunkra visszaküldeni. A csomagban mindenképp helyezd el a helyesen kitöltött visszáru nyomtatványt, amin fel van tüntetve a visszaküldött termék(ek) cikkszáma.

A terméket doboza önmagában szállításra nem alkalmas és nem fogadjuk el!
A terméket egyéb dobozban vagy csomagolóanyaggal kell lezárva feladni!

Milyen esetben nem tudjuk elfogadni az elállási kérelmed?

Amennyiben a terméken használat jelei látszódnak, például koszolódás, sérülés, rongálás, kopás stb., továbbá a higiéniai termékek (harisnya, zokni, fehérneműk stb) felbontása esetén az elállási kérelmet NEM áll módunkban elfogadni, az elutasításra kerül és visszaküldjük a terméket a feladó részére.


Mennyibe kerül a termék visszaküldés?

Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket vagy méretet kapod kézhez, ezt mindenképp jelezd vevőszolgálatunknak és a termékcserét a lehető leghamarabb, ingyenesen elvégezzük.

Amennyiben a megrendelt termék nem tetszik, vagy méret cserét szeretnél, az általad választott legkedvezőbb szállítási móddal tudod visszaküldeni a terméket, azonban ebben az esetben a szállítási költség Téged terhel.


Visszaküldés GLS és Foxpost futárszolgálattal

Add fel a visszaküldeni kívánt terméket gyorsan és egyszerűen! Regisztráld csomagodat és rendeld meg a futárszolgáltatást pár egyszerű lépésben.

GLS eCsomag feladás

Töltsd ki a pontos adatokat és válaszd a házhozszállítás opciót címünkre, ugyanis csomagautomatás, GLS CsomagPontos és utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldés díját a GLS rendszere kalkulálja a megadott adatok alapján.

Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát a +36/29-886-700 / +36/20-890-0660 telefonszámon!

FOXPOST csomagfeladás

Amennyiben a FOXPOST futárszolgálattal szeretnéd visszaküldeni a terméket, szükséged lesz egy egyszerű, pár lépéses regisztrációra. Válaszd a csomagvisszaküldés menüpontot, amit ide kattintva érhetsz el, és tudj meg minden információt a visszaküldésről!

Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát a +36/1-999-0369 telefonszámon vagy az info@foxpost.hu email címen!


Hogyan történik a pénzvisszatérítés?

A termék árát banki átutalással térítjük vissza Neked a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha barionnal fizettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.


Hova címezd a csomagot?

Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni:
Új címünk 2024 Április 26-tól: Cipőm.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet (Cipőm.hu iroda)

Régi címünk: Cipőm.hu - 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B.
Ezen a címen már nem üzemelünk. Az ide címezett csomagok nem jutnak el hozzánk.

A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.

Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz:

  • telefonon a +36/1-443-3002 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
  • vagy mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu