Hogyan küldj csomagot nekünk?
Az űrlapot sikeresen kitöltötted!
A megadott adatokat az ugyfelszolgalat@cipom.hu és az általad megadott e-mail címekre elküldtük.
Becsomagolás
A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudod számunkra visszaküldeni.
A csomagban helyezd el a számlát, vagy egy egyéb papírt, amin a rendelés számát feltüntetted. A rendelés számát, kérjük ne a cipősdobozra írd.


Címzés és csomagfeladás
Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni: Cipőm.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. (CIPOM.HU)
A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz:
- telefonon a +36/1-443-3002 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
- vagy mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu
Pénzvisszatérítés
A termék árát banki átutalással térítjük vissza Neked a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha bankkártyával fizettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.