Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom

Hogyan küldj csomagot nekünk?

1

Az űrlapot sikeresen kitöltötted!

A megadott adatokat az ugyfelszolgalat@cipom.hu és az általad megadott e-mail címekre elküldtük.

2

Becsomagolás

A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudod számunkra visszaküldeni.

A csomagban helyezd el a számlát, vagy egy egyéb papírt, amin a rendelés számát feltüntetted. A rendelés számát, kérjük ne a cipősdobozra írd.

A termék doboza önmagában szállításra nem alkalmas és nem fogadjuk el!
A terméket egyéb dobozban vagy csomagolóanyaggal kell lezárva feladni!
3

Címzés és csomagfeladás

Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni: Cipőm.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. (CIPOM.HU)

A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.

Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz:

  • telefonon a +36/1-443-3002 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
  • vagy mailben: ugyfelszolgalat@cipom.hu
4

Pénzvisszatérítés

A termék árát banki átutalással térítjük vissza Neked a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha bankkártyával fizettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.